POLITICA DE CONFIDENŢIALITATE
1.INTRODUCERE
1.1. Politica de Confidenţialitate stabilește modul în care Total Bet Online SRL (“noi” sau ”TotalBet”), colectează și procesează informațiile personale (așa cum sunt definite la punctul 2 de mai jos).
Prin TotalBet se va înțelege Total Bet Online SRL, companie înregistrată la Registrul Comerțului Argeș/România cu C.U.I 44764956, cu sediul social în Pitești, B-dul Republicii, Nr.148,Corp C2, Biroul nr. 4, Etaj 2, România și autorizată pentru organizarea și exploatarea jocurilor de noroc prin intermediul www.totalbet.ro (“Website”). Prin intermediul Website-ul vă sunt oferite de servicii de jocuri de noroc online de tip cazinou și pariuri în cotă fixă și alte servicii conexe acestora, precum serviciul de asistență clienți al TotalBET (în continuare denumite “Servicii”).
1.2. Prin utilizarea Serviciilor, confirmați că ați luat la cunoștință și sunteți de acord cu termenii acestei politici de confidențialitate și că sunteți de acord cu utilizarea de către TotalBet, precum și de orice alți parteneri și subcontractanți, a informațiilor personale în scopurile stabilite în paragrafele 2 și 3 ale acestei Politici de confidențialitate. Dacă nu doriți să furnizați informațiile personale pe baza elementelor stabilite în această politică de confidențialitate nu ar trebui să introduceți informațiile relevante sau să furnizați informațiile personale. Cu toate acestea, în cazul în care nu furnizați informațiile personale, este posibil să nu fiți în măsură să utilizați Serviciile sau parte dintre Servicii.
1.3. Termenii capitalizați care nu sunt definiți în această Politică de confidențialitate, trebuie să fie specificați în Termenii și Condițiile Generale. Această Politică de confidențialitate este încorporată și face parte din Termenii și Condițiile Generale.
2. INFORMAȚIA PE CARE NOI O COLECTĂM
2.1. Ca parte a procesului de bună funcționare a Website-ului, colectăm informații personale. “Informațiile personale” înseamnă orice informație pe baza căreia puteți fi identificat personal, cum ar fi,
numele, adresa de email, adresa de domiciliu, numărul de telefon, date financiare (precum cele referitoare la cardul bancar), data nașterii, CNP, detalii despre vizitele dumneavoastră pe Website, informații tehnice privind dispozitivul și browser-ul pe care le utilizați pentru a accesa Website-ul, fotografie a documentului de identitate, date privind tranzacțiile pe care le efectuați prin intermediul Website-ului (plăți, retrageri, pariuri), comunicări cu noi sau angajații noștri prin apel telefonic/e-mail/sms/chat, informații privind locația geografică din care accesați Serviciile, inclusiv adresa IP, orice alte informații pe care ni le transmiteți în contextul utilizării Serviciilor.
2.2. Noi colectăm informațiile personale atunci când vă înregistrați un cont de joc, prin utilizarea unor formulare online, și atunci când ne trimiteți datele dumneavoastră. De asemenea, colectăm informații despre tranzacțiile pe care le desfășurați, inclusiv detalii privind cardurile de plată utilizate. În plus, vom colecta informații personale prin sondaje pe care noi sau companiile angajate de noi în acest scop le efectuează.
2.3. Vă rugăm să consultați tabelul de mai jos care include categoriile de date cu caracter personal colectate, scopul, baza legală a acestei prelucrări, precum și posibilele consecințe în cazul în care nu ne sunt furnizate datele/informațiile relevante:
Scop | Categorii de date prelucrate | Consecințe pentru nefurnizarea Informațiilor personale | Baza legală a prelucrării |
Înregistrare cont de joc | Date de identificare personală, date de contact, date privind instrumentele de plată utilizate pentru depuneri/retrageri, informații de conectare, informații de localizare | Imposibilitatea înregistrării unui cont de joc, respectiv utilizarea Serviciilor | Lege/executarea Acordului |
Verificarea identității, datelor de contact, instrumentelor financiare utilizate, altor informații furnizate la înregistrare (inclusiv prin apel telefonic/video) | Date de identificare personală, date de contact, activitatea de pariere, informații financiare, informații de conectare, informații de localizare, imagine, voce | Suspendare/închidere cont de joc; refuz/anulare cerere de retragere | Lege/executarea Acordului |
Monitorizarea și evaluarea activității de jocuri de noroc pentru dezvoltarea Website-ului și a afacerii | date de identificare personală, activitatea de pariere, informații financiare, informații de conectare, informații de localizare | Imposibilitatea oferirii de bonusuri personalizate/ experiență de joc personalizată | Interes legitim |
Monitorizarea și evaluarea activității de jocuri de noroc pentru a genera oferte și bonusuri personalizate | date de identificare personală, activitatea de pariere, informații financiare, informații de conectare, informații de localizare | Imposibilitatea oferirii de bonusuri personalizate/ experiență de joc personalizată | Interes legitim |
Monitorizarea și evaluarea activității de jocuri de noroc pentru a preveni acțiuni ilegale/rezolvarea cererilor, reclamațiilor și a eventualelor probleme tehnice | date de identificare personală, date de contact, activitatea de pariere, informații financiare, informații de conectare, informații de localizare | Suspendare/închidere cont de joc; imposibilitatea utilizării Serviciilor; imposibilitatea soluționării cererilor, reclamațiilor și rezolvării eventualelor probleme tehnice; imposibilitatea executării Acordului | Lege/executarea Acordului |
Transmiterea, prin diferite mijloace de comunicare (cum ar fi, dar fără a se limita la, email, SMS, apel telefonic), de oferte, campanii, inclusiv campanii de cercetare de piață sau de statistici referitoare la utilizarea Website-ului, promoții, concursuri, bonusuri, newsletter sau alte oferte/informații de marketing | date de identificare personală, date de contact, activitatea de pariere, informații financiare, informații de conectare, informații de localizare | nu vom putea să vă trimitem comunicări de marketing | Consimțământ |
Realizarea și publicarea pe Website și/sau pe website-urile aferente Grupului TOTAL BET și/sau pe paginile oficiale de social media (precum Facebook, Instagram, TikTok, Youtube) a unor fotografii/videoclipuri cu dvs., în scop de promovare a
| Nume, prenume, imagine, voce | Nu vom realiza și publica fotografii/videoclipuri cu dumneavoastră în scop de promovare | Consimțământ |
Raportare către autoritățile legale sau de reglementare | datele de identificare personală, date de contact, activitatea de pariere, informații financiare, informații de conectare, informații de localizare | Suspendare/închidere cont de joc; imposibilitatea utilizării Serviciilor | Lege |
Furnizarea și îmbunătățirea funcționalității chat-ului | Informații privind contul de joc, Informații de conectare, informații de localizare, date analitice agregate (cum ar fi istoricul activității pe chat); alte date personale furnizate prin intermediul chat-ului; | nu vă vom putea oferi acces la chat | Interes legitim |
Comunicări administrative (de exemplu actualizări cu privire la Termene și condiții sau alte politici, dezabonarea de la un serviciu, informări cu ocazia creării contului de joc) | Date de contact | nu vă vom putea trimite comunicări administrative | Interes legitim |
Respectarea principiilor de joc responsabil | Activitatea de pariere, informații financiare, date despre timpul petrecut pe platformă, informații furnizate Serviciului clienți, solicitări privind autoexcluderea/limite de depuneri, alte date cu caracter personal | Suspendare/închidere cont de joc; imposibilitatea utilizării Serviciilor | Lege/Interes legitim |
2.2. Nu colectăm și prelucrăm categorii speciale de date cu caracter personal, respectiv: detalii privind originea rasială sau etnică, opiniile politice, convingerile religioase sau filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea datelor genetice, date biometrice pentru identificarea dumneavoastră unică, a datelor privind sănătatea sau a datelor privind viața sau orientarea sexuală.
2.3. În cazurile în care baza legală a prelucrării este „Interesul legitim”, ne asigurăm că drepturile, interesele și libertățile dumneavoastră fundamentale nu prevalează intereselor noastre.
2.4. În cazurile în care baza legală a prelucrării este „Consimțământul”, vă puteți retrage consimțământul în orice moment.
3. CUM FOLOSIM NOI INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE
3.1. Utilizăm, stocăm și procesăm informații, inclusiv informații cu caracter personal, despre dumneavoastră pentru a furniza, îmbunătăți și dezvolta Website-ul, pentru a crea și a menține un mediu de încredere și mai sigur și pentru a ne respecta obligațiile legale.
În special, colectăm informații personale în scopul de a ne permite să:
- 3.1.1. configurăm, administrăm și gestionăm contul și înregistrările dvs. (inclusiv procesarea de depozite și retrageri);
- 3.1.2. furnizăm și personalizăm Serviciile (inclusiv pentru a vă permite să rulați și să jucați jocurile noastre și a vă oferi chat-ul );
- 3.1.3. primim și să răspundem la comunicațiile și cererile dumneavoastră;
- 3.1.4. vă anunțăm despre actualizări ale software-ului și / sau ale Serviciilor;
- 3.1.5. ne asigurăm că suntem capabili să îndeplinim obligațiile de reglementare referitoare la contul dumneavoastră, inclusiv prin verificarea corectitudinii oricăror informații pe care ni le oferiți;
- 3.1.6. respectăm obligațiile noastre conform legilor în vigoare și autorităților de reglementare din jurisdicțiile unde suntem licențiați ( Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc din România);
- 3.1.7. investigăm și asistăm investigarea, activităților suspecte, ilegale, frauduloase sau alte activități ce au legătură cu Serviciile (inclusiv, acolo unde este cazul, care se ocupă de cererile de la entitățile autorizate – de exemplu, operatori sportivi – pentru schimbul de informații);
- 3.1.8. efectuăm campanii de cercetare de piață;
- 3.1.9. pregătim statistici referitoare la utilizarea Serviciilor de către dumneavoastră și de către alți clienți;
- 3.1.10. vă oferim informații despre Servicii, inclusiv modificările aduse Serviciilor, actualizările tehnice și modificările asupra Termenilor și Condițiilor (inclusiv această Politică de confidențialitate);
- 3.1.11. în cazul în care optați pentru această opțiune, vă informăm despre ofertele și promoțiile cu privire la produsele și serviciile noastre;
- 3.1.12. sprijinim orice alt scop necesar pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale sau a declarațiilor, la momentul la care ați furnizat informațiile personale.
3.2. Apelurile telefonice către și de la serviciile noastre cu clienții/reprezentanții pot fi înregistrate în scopuri de formare și de securitate sau de a fi utilizate pentru a ne apăra drepturile și interesele în cadrul oricăror investigații derulate de autoritățile legale sau de reglementare sau în față instanțelor judecătorești.
4. CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL?
4.1 Vom păstra informațiile dumneavoastră atât timp cât este necesar, pentru a îndeplini scopurile descrise mai sus și pentru a ne îndeplini obligațiile legale. Pentru a determina perioada de păstrare adecvată a datelor dvs., ținem cont de valoarea, natura și sensibilitatea datelor, de riscul potențial de prejudicii cauzate de utilizarea sau divulgarea neautorizată a datelor dvs. personale, de scopurile pentru care prelucrăm datele, de faptul că putem atinge aceste scopuri prin alte mijloace legale, precum și de prevederile legale aplicabile.
Spre exemplu, potrivit legii:
- datele privind oferirea serviciilor de jocuri de noroc online, inclusiv înregistrarea și identificarea jucătorilor, mizele plasate și câștigurile plătite, stocate pe serverul de joc și serverul de siguranță, trebuie păstrate pe o perioadă de 5 ani de la expirarea termenului de prescripție pentru rambursarea datoriilor publice legate de aceste date;
- datele privind localizarea geografică a adresei IP, cât și identificarea datei, orei și sesiunii de joc trebuie păstrate pe o perioadă minimă de 5 ani de la data colectării și prelucrării lor;
- reclamațiile și documentele aferente se păstrează pentru o perioadă de minimum 2 ani de la data înregistrării;
- sistemul informatic al organizatorului va asigura stocarea pe serverul de siguranţă a datelor colectate, în forma în care au fost create, pentru o perioadă minimă de 6 ani de la data colectării, ulterior acestea fiind arhivate prin grija operatorului;
- platforma de joc va asigura memorarea şi trasabilitatea datelor privind sesiunile de joc desfăşurate pe o perioadă de 6 ani;
- toate documentele necesar a fi obținute pentru respectarea cerinţelor de cunoaştere privind clientela, cum ar fi copii ale documentelor de identificare, ale monitorizărilor şi verificărilor efectuate, trebuie păstrate pentru o perioadă de 5 ani de la data încetării relaţiei de afaceri cu clientul ori de la data efectuării tranzacției ocazionale; atunci când se impune extinderea perioadei de păstrare a acestor documente în scopul de a preveni, depista sau investiga activităţile de spălare a banilor sau de finanţare a terorismului, acest termen poate fi prelungit cu perioada indicată de autoritățile competente, fără ca această prelungire să poată depăşi 5 ani.
4.2 În cazul în care procesăm datele dvs. cu caracter personal pe baza consimțământului dvs., astfel de date cu caracter personal vor fi procesate numai pe durata consimțământului pe care îl puteți revoca sau îl puteți restricționa în orice moment. În cazul în care faceți acest lucru, vom înceta să procesăm datele cu caracter personal pentru care v-ati retras acordul.
5. DEZVĂLUIREA INFORMAȚIILOR PERSONALE
5.1. Există posibilitatea ca, din anumite motive, să dezvăluim informațiile dumneavoastră personale către unul dintre următorii destinatari:
- 5.1.1. orice companie (incluzând angajații săi și furnizorii intermediari) cu care colaborăm la oferta de servicii sau care au nevoie să cunoască asemenea informații;
- 5.1.2. orice parte terță cu care colaborăm la oferta de servicii, incluzând (dar nelimitându-ne) la procesare de plată și moderatori de chat;
- 5.1.3. orice parte terță care ne poate asista cu verificarea validității informațiilor dumneavoastră personale, incluzând instituțiile financiare și agențiile de creditare (o înregistrare a căutării poate fi reținută de o asemenea parte terță);
- 5.1.4. orice parte terță care ne asistă cu monitorizarea modului în care sunt folosite serviciile oferite, incluzând detectarea și prevenirea fraudelor și înțelegerilor secrete;
- 5.1.5. orice antreprenor sau alți consilieri ce efectuează un audit pentru oricare dintre procesele noastre de afaceri sau care au nevoie de acces la asemenea informații în scopul consilierii noastre;
- 5.1.6. orice unitate de aplicare a legii, care poate pretinde orice cerință întemeiată de a accesa informațiile dumneavoastră personale;
- 5.1.7. orice unitate de reglementare sau instituție autorizată (de exemplu, o unitate sportivă), care poate pretinde orice cerință întemeiată de a accesa informațiile dumneavoastră personale;
- 5.1.8. orice cumpărător potențial al afacerii Total Bet sau orice investitor al acesteia sau al unei companii din același grup (incluzând cazul insolvabilității);
- 5.1.9. companii angajate de noi în scopul de a realiza sondaje/statistici/cercetări de piață;
- 5.1.10. alți furnizori de servicii sau parteneri contractuali la care apelăm pentru a vă furniza Serviciile sau pentru a ne îndeplini obligațiile legale (cum ar fi furnizorul platformei de jocuri de noroc, procesatori de plăți, consultanți juridici/fiscali).
5.2. Dacă, în orice moment, doriți să nu ne mai furnizați informații personale pentru oricare din cazurile enumerate, va trebui să ne contactați și vom lua măsurile adecvate pentru a opri acest lucru. Vă rugăm să rețineți faptul că acest lucru poate însemna închiderea contului dumneavoastră.
6. PREFERINȚE DE MARKETING
6.1. TotalBet nu vă va trimite, nesolicitat, informații legate de orice produs sau serviciu ale părților terțe.
6.2. În cadrul procesului de înregistrare a contului, veți întâlni opțiunea de a alege să primiți sau nu informații despre ofertele și promoțiile noastre.
6.3. Vă vom trimite mesaje SMS promoționale, email-uri și actualizări până în momentul în care ne veți solicita să nu le mai primiți. Vă puteți actualiza această preferință oricând, urmând pașii:
- 6.3.1. dacă primiți email-uri, puteți face click pe link-ul “dezabonare” din cadrul unui email și urmăriți instrucțiunile;
- 6.3.2. dacă primiți mesaje text, urmăriți instrucțiunile de dezabonare;
- 6.3.3. contactați echipa Serviciul Clienți Total Bet.
6.4. Din cauza unor restricții tehnice, este posibil ca, în cazuri izolate, utilizatorii care au solicitat să nu mai primească informații de marketing, să continue să primească aceste informații pentru o perioadă de până la 48 de ore de la dezabonare.
7. TRANSFERAȚI INFORMAȚIILE PERSONALE ÎN AFARA SEE
Informațiile dumneavoastră vor fi transferate în afara Spațiului Economic European, numai dacă:
a) Ne-ați dat acordul dvs. explicit;
b) Este necesar să stabilim sau să îndeplinim un contract pe care l-ați încheiat cu noi sau pentru a ne conforma unei obligații legale;
Dacă transferăm datele dvs. personale în afara SEE, în cadrul TotalBet sau al partenerilor noștri de afaceri, vom lua măsuri pentru a ne asigura că acestea sunt protejate la aceleași standarde ca și în cadrul SEE, bazându-ne pe:
a) țara care primește datele dvs. personale a fost considerată de către Comisia Europeană că oferă același nivel de protecție ca și SEE. Mai multe informații suplimentare pot fi găsite pe website-ul Comisiei Europene;
b) vom utiliza contracte care solicită destinatarului să vă protejeze datele personale la aceleași standarde ca cele din SEE;
c) pentru transferul în Statele Unite ale Americii, destinatarul este înregistrat în Privacy Shield. Acesta este un cadru care asigură că datele cu caracter personal sunt protejate la un nivel aprobat de Uniunea Europeană. Puteți citi mai multe despre Privacy Shield pe website-ul Comisiei Europene.
8. ACTUALIZAREA INFORMAȚIILOR PERSONALE
Aveți posibilitatea să actualizați sau să ștergeți informațiile dumneavoastră în orice moment, prin intermediul Website-ului sau contactând echipa noastră de Serviciul Clienți.
9. CONTACTAREA ECHIPEI NOASTRE
9.1. Puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor la adresa de email support@totalbet.ro, dacă aveți întrebări, nelămuriri sau plângeri cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.
9.2. Dacă dumneavoastră considerați că nu ne-am conformat politicii de confidențialitate, vă rugăm să ne contactați prin intermediul Serviciului Clienți sau trimițând un e-mail la adresa support@totalbet.ro, pentru a putea determina și corecta această problemă.
10. POLITICA DE UTILIZARE A COOKIE-URILOR
Ne rezervăm dreptul de a modifica și/sau actualiza această Politică privind cookie-urile la discreția noastră și în orice moment.
Introducere
Când vizitați, accesați sau interacționați cu site-ul nostru TotalBet.ro, noi și companiile terțe colectăm informații folosind module cookie și alte tehnologii de urmărire, cum ar fi etichetele pixel (pentru simplitate, ne referim la toate aceste tehnologii ca „cookie-uri”).
Cookie-urile ne permit să colectăm automat informații despre dvs. și despre comportamentul dvs. online, precum și despre dispozitivul dvs. (de exemplu, computerul sau dispozitivul dvs. mobil), pentru a vă îmbunătăți navigarea pe Serviciile noastre, a îmbunătăți performanța Serviciilor noastre și a vă personaliza experiența pe Serviciile noastre. De asemenea, folosim aceste informații pentru a colecta statistici despre utilizarea Serviciilor noastre, pentru a efectua analize, pentru a furniza conținut care este adaptat intereselor dumneavoastră și pentru a administra servicii pentru Utilizatorii, agenții de publicitate, editorii, clienții și partenerii noștri.
Ce sunt cookie-urile?
Un cookie este o mică bucată de date (fișier text) pe care site-ul nostru web (atunci când este vizitat de un utilizator) – solicită browser-ului dumneavoastră să îl stocheze pe dispozitivul dumneavoastră pentru a reține informații despre dumneavoastră, cum ar fi preferința de limbă sau informațiile de conectare. Aceste cookie-uri sunt setate de noi și numite cookie-uri primare. De asemenea, folosim cookie-uri de la terți – care sunt cookie-uri dintr-un domeniu diferit de domeniul site-ului web pe care îl vizitați și sunt utilizate în scopurile noastre de publicitate și marketing.
Cookie-urile utilizate pe site-ul nostru web nu colectează date cu caracter personal direct identificabile, cum ar fi numele, adresa, adresa de e-mail etc. Cu toate acestea, anumite module cookie pot colecta informații care se referă la un ID unic sau un alt identificator, cum ar fi adresa IP și e-mailurile hashing, care, atunci când sunt combinate cu alte informații, acestea devin date personale și vă pot identifica indirect.
Tipuri de cookie-uri.
Pentru a vă ajuta să înțelegeți diferitele tipuri de cookie-uri pe care le folosim pe acest site web și ce fac acestea, am grupat module cookie în două tipuri, așa cum este descris mai jos.
Cookie-urile „first-party” sunt cookie-uri stocate pe dispozitivul dumneavoastră de către noi utilizând site-ul nostru web, sub același domeniu pe care îl vizitați în prezent. Aceste cookie-uri sunt de obicei folosite pentru a îmbunătăți performanța unui site web, oferind o experiență mai bună pentru utilizator
Cookie-urile „terță parte” sunt cookie-uri concepute și „publicate” de terții noștri. Acestea nu sunt setate de site-ul web pe care îl vizitați. Acestea sunt de obicei utilizate în scopuri de publicitate
online și plasate pe un site web printr-un script sau etichetă.
Site-ul nostru web folosește numai cookie-uri credibile de la terți și nu permitem niciunei terțe părți să utilizeze aceste cookie-uri în afară de scopurile enumerate în această politică. Când lucrăm
cu companii terțe, luăm măsuri pentru a vă proteja datele.
De exemplu, stabilim limite contractuale asupra modului în care sunt utilizate datele colectate despre persoanele care folosesc serviciile noastre și ne audităm în mod regulat site-urile pentru a ne asigura că sunt utilizate numai cookie-urile pe care le-am autorizat.
Vă rugăm să rețineți că nu putem influența sau controla cookie-urile de la terți care se află deja pe computerul dumneavoastră în momentul accesării site-ului nostru web și nici nu avem capacitatea de a ști ce informații colectează astfel de cookie-uri.
Mai multe informații sunt disponibile la www.aboutcookies.org. Vă rugăm să rețineți că prin ștergerea sau dezactivarea cookie-urilor nu veți mai putea avea acces la anumite zone sau
caracteristici ale Website-ului.
11. SECURITATEA
11.1. Folosim numeroase metode pentru a ne asigura că toate informațiile legate de clienți rămân confidențiale. Informațiile sunt transmise folosind metode de criptare avansate și, o dată ce sunt
stocate în serverele noastre, acestea sunt protejate de cea mai nouă tehnologie firewall, ce protejează datele de a fi utilizate în mod abuziv sau/și pierdute.
11.2. Câștigurile și plățile dumneavoastră sunt păstrate strict confidențial, iar informațiile legate de câștiguri sunt stocate în medii de operare sigure. Nu furnizăm informații legate de câștiguri niciunei părți terțe, cu excepția cazului în care acestea trebuie dezvăluite prin lege sau o autoritate guvernamentală de agest gen.
11.3. Website-ul este protejat de sistemul de criptare standard SSL (Secured Socket Laer). Această tehnologie criptează toate datele cu caracter personal care sunt transferate între noi și dumneavoastră.
11.4. Securitatea și accesul pentru contul tău. Pe lângă metodele deja implementate pentru securitatea contului tău, există o serie de pași pe care îi poți urma pentru a avea o experiență de joc și mai sigură:
- Protejează-ți numele de cont și parola. Nu le dezvălui nimănui.
- Folosește o parolă puternică, incluzând litere, simboluri și cifre.
- Schimbă-ți des parola, din CONT > Profilul meu > Securitate
- Ieși din cont după ce ai terminat activitatea de pariere.
- Fii atent cu datele de mai sus atunci când folosești un device pe care îl împarți cu altcineva.
- Dacă ai un cont de social media conectat la cel de pariere și a fost compromis, deconectează-te imediat din CONT > Delogare
- Accesează Istoric sau Istoric tranzacții din CONT în mod regulat pentru a verifica pariurile, tranzacțiile, profitul și pierderile realizate de pe device-ul tău.
12. DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ
12.1 În conformitate cu legislația în vigoare, drepturile dvs. fundamentale sunt următoarele:
- Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră - care se realizează prin intermediul acestei Politici de confidențialitate;
- Dreptul de a vă retrage consimțământul acordat anterior - atunci când prelucrarea a fost bazată pe consimțământul dumneavoastră și nu există un alt temei pentru prelucrare;
Vă rugăm să rețineți că retragerea consimțământului nu va invalida nicio prelucrare consimțită anterior.
- Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea competentă în materie de protecție a datelor cu caracter personal din România sau de a vă adresa justiției;
- Dreptul de acces la datele dumneavoastră cu caracter personal - aveți dreptul de a primi o copie a datelor pe care le deținem sau le prelucrăm despre dumneavoastră;
- Dreptul de a rectifica orice date cu caracter personal care sunt incorecte, incomplete sau neactualizate - aveți dreptul de a ne cere să modificăm/completăm datele pe care le prelucrăm despre dvs. atunci când considerați că trebuie să facem acest lucru;
- Dreptul de a restricționa prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în anumite circumstanțe - aveți dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal și suntem obligați să satisfacem o astfel de solicitare atunci când se aplică anumite condiții;
- Dreptul la portabilitatea datelor - aveți dreptul de a ne solicita să furnizăm unei alte companii pe care o desemnați anumite aspecte cu privire la datele dvs. personale;
- Dreptul de a vă opune la orice prelucrare a datelor acolo unde o facem în interesul nostru legitim;
- Dreptul la ștergere ("dreptul de a fi uitat") - acest drept vă permite să solicitați ștergerea datelor dumneavoastră, iar dacă nu avem niciun alt temei pentru prelucrarea datelor dumneavoastră, vom șterge datele dvs. și nu le vom mai prelucra în viitor.
- Dreptul de a contesta o decizie luată în întregime prin prelucrare automată, pentru a vă exprima punctul de vedere și să solicitați ca o persoană să revizuiască decizia.
12.2 Vă rugăm să rețineți că aceste drepturi nu sunt absolute și că pot exista situații în care, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, aceste drepturi nu pot fi exercitate în mod concret.
12.3 Pentru mai multe detalii privind drepturile dumneavoastră sau pentru exercitarea lor, puteți contacta echipa Serviciul Clienți sau trimite un e-mail la adresa support@totalbet.ro.
12.4 Cererile în legătură cu exercitarea drepturilor dumneavoastră vor fi rezolvate de către TotalBet fără a se depăși un termen de 1 lună de la data transmiterii solicitării/cererii. Cu toate acesta, această perioadă poate fi prelungită cu două luni atunci când este necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor. TotalBet vă va informa cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de o lună de la primirea cererii, prezentând și motivele întârzierii.
12.5. Informațiile furnizate în contextul exercitării drepturilor dumneavoastră sunt oferite gratuit. Cu toate acestea, în cazul în care cererile sunt în mod vădit nefondate sau excesive, în special din cauza caracterului lor repetitiv, TotalBet poate: fie să perceapă o taxă rezonabilă ținând cont de costurile administrative pentru furnizarea informațiilor sau a comunicării sau pentru luarea măsurilor solicitate, fie să refuze să dea curs cererii. În aceste cazuri, TotalBet are obligația de a demonstra caracterul vădit nefondat sau excesiv al cererii.
13. PROFILARE
Colectăm date personale despre dumneavoastră, inclusiv dar fără a se limita la, informații despre comportamentul de tranzacționare, activitatea de jocuri de noroc, cookie-uri și informații de geo-localizare, pentru a îți oferi o experiență personalizată pe Website. Activitatea de profilare ne permite să îți prezentăm conținut și experiență personalizate pe platforma TotalBet, să detectăm și să raportăm comportamente potențial fraudulente, încălcarea Termenelor și Condițiilor noastre, potențiale practici de spălare a banilor și comportamente relevante din perspectiva jocului responsabil, în conformitate cu obligațiile noastre legale și regulamentare de raportare a acestor evenimente către autoritățile relevante.
În concret, activitatea de profilare poate fi realizată în următoarele scopuri:
●Motive de marketing: pentru a primi oferte personalizate, newslettere și informații generale de marketing, pentru o experiență personalizată de joc.
●Motive de joc responsabil: comportamentul legat de pariere poate indica un risc de a fi considerat dependent, iar în acest caz contul tău va fi închis pentru protecția ta.
●Motive antifraudă: în cazul în care se descoperă că încalci Termenele și Condițiile noastre, contul/conturile tale vor fi închise, iar activitatea de pariere anulată conform Termenelor și Condițiilor.
●Motive de prevenire și combatere a spălării banilor/finanțării terorismului: dacă activitatea de profilare arată că ești suspectat de spălare de bani, activitatea ta va fi raportată către autoritățile competente din țările în care operăm.